Svea Bank Oy – tiivistä yhteistyötä vuodesta 2021

Svea ja Datagorilla: Tehokasta kumppanuutta perintäpalveluiden myynnissä

Svea on hyödyntänyt Datagorillan B2B -myynnin palveluita jo vuodesta 2021 alkaen. Datagorillan rooliin on kuulunut kohderyhmien kartoittaminen,  myyntitapaamisten buukkaukset, esihaastattelut ja kalenterivaraukset, joissa Datagorillan erityisasiantuntemus ja laaja-alaiset kontaktit toimialalla ovat olleet ratkaisevia.

Liiketoimintajohtaja Ossi Lahti kiittää Datagorillan tiimiä korkeasta laadusta ja tehokkuudesta, korostaen erityisesti Datagorillan taitoa ymmärtää julkisen sektorin monimutkaisia myyntiprosesseja ja lakisääteisiä vaatimuksia. Ykköskriteeri myynnin ulkoistuksen kumppanivalinnassa oli ennen kaikkea korkea laatu. “Laadukkuus on meidän tuotteessamme se ykkösjuttu, mikä merkitsee sitä, että kun perintäpalvelua lähdetään myymään, buukkauksen on oltava speksiemme mukainen. Asiakkaan pitää vastata meidän tarpeitamme ja päinvastoin, odotusten on oltava realistisia. Kunnille suunnattu perintä ei ole ylipäätään mikään helppo homma myydä. Asiaan liittyy paljon lakisääteisiä kuvioita, jotka pitää tuntea, ja kilpailutus venyttää kauppoja hyvinkin pitkiksi. On taitoa osata myös kohdata tämän puolen asiakkaita.”

Lahti korostaa, että yhteistyö on osoittautunut pitkäjänteiseksi ja hedelmälliseksi, ja suosittelee Datagorillan B2B ja B2G -myynnin palveluita muillekin yrityksille heidän kyvykkyytensä ja laadukkaan palvelunsa ansiosta.